HTML

Porciunkula

"A BOLDOGSÁG CSAK AKKOR VALÓDI, HA MÁSSAL IS MEGOSZTOD"

Friss topikok

  • wd: nem. (2010.01.11. 13:21) Karácsony
  • gigus: gyerkőcök, későn írok, de jó kötözést, én is szívesen lennék most veletek, ilyen jó kis karácsonyi... (2009.12.15. 18:53) Advent
  • shupp: sziasztok! azok közül akik nem voltak takarítani a múltkor nem ér rá valaki? ketten vagyunk csak B... (2009.11.27. 19:47) Ágitól
  • wd: báááuuuuu (2009.11.19. 23:38) ANNA
  • SzKinga: drukkolunk! (2009.11.10. 10:12) Féléves program

Linkblog

Címkék

2007 (1) 2008 (5) advent (1) ági (1) anna (1) bál (1) barbi (4) bazsa (2) bécs (1) befogadás (1) bence (1) beni (1) benő (2) blog (1) bokka (1) bori (1) boris (1) brancaleone (1) buza (1) csak (1) csongi (2) dorka (3) elefánt (1) előadás (2) eszter (1) fagyöngy (1) fényképek (1) film (1) gáz (1) gege (1) grand (1) guszti (1) haiku (1) háló (1) hétfő (3) hétvége (1) hittan (9) ima (1) január (1) jegyzőkönyv (1) június (1) karácsony (2) kedd (8) képek (1) kinga (5) kirándulás (2) komment (1) lelkigyakorlat (4) lóránt (3) majom (1) május (2) március (1) menyus (1) miki (2) mise (1) mi van veled? (1) mostanában (1) nyár (1) pasarét (2) passió (1) piroska (3) porciunkula (2) program (2) programok (1) rozi (2) szeged (1) szentségimádás (1) szepezd (1) szeptember (1) szilveszter (1) szülinap (1) tábor (1) takarítás (3) takaritas (2) tamás (1) teremtés (1) teréz anya (1) tom (3) tomipultos (1) úgy (1) ünnep (21) versek (1) vezető (2) vizsga (1) Címkefelhő

Évnyitó

2008.08.28. 23:05 :: porciunkula

 

Az év mottója:

"A BOLDOGSÁG CSAK AKKOR VALÓDI, HA MÁSSAL IS MEGOSZTOD"

Szeretettel várok mindenkit a 2008/2009-es év első hittanjára, melyre szeptember második keddjén, vagyis 9.-én kerül sor. 

Ez alkalom több szempontból is rendhagyó lesz; Pasarét helyett Kingáéknál leszünk, és a körbenülős-csoportterápia helyett egy hangulatos bográcsozásban manifesztálódunk egzisztenciálisan.

Kérés; erre az alkalomra aki teheti körvonalazza, hogy milyen rendszeresen tud majd járni az év során (órák, egyéb elfoglaltságok). Illetve hozzon magával egy üveg bort, pár üveg sört, szikvizet, traubiszódát, szőlőt, vagy almakmpótot. Ilyen dolgokra lesz szükségünk, aki amivel tud, szálljon be a közösbe.

 

44 komment

Címkék: hittan

A bejegyzés trackback címe:

https://porciunkula.blog.hu/api/trackback/id/tr94632991

Barbi 2008.08.26. 12:03:01

Megújultunk!!!! :)

Barbi 2008.08.26. 12:05:59

Mi Porcicák vagyunk! (by wd)

tomika 2008.08.26. 13:05:14

tetszik-e a megújulás?

Barbi 2008.08.26. 14:16:03

Nekem tetszik, bár lehetne egy kicsivel színesebb :P Tomássz, igazán írhatnál arról, milyen volt a nyarad és hogy hány száz táborban voltál, és hogyan sültél le úgy, hogy 5 évvel fiatalabbnak látszol.

tomika 2008.08.27. 00:01:00

voltam négy táborban, ebből kettő végződött azzal, hogy megbeszéltük egy-egy lánnyal, akikkel egy szobában ill. sátorban aludtam, hogy nem fogunk járni. szóval ez a nyár is gyümölcsöző volt. viszont voltam a hétvégén barátomnál vidéken, nekem ez volt A nyaralás. 3 nap alatt fölszedtem 5 kilót, viszont azóta nem használom a telefonom, itthon elérhető vagyok. Fiatalabbnak addig tűntem, amíg növesztettem a hajam, de azt levágtam újra, mert nem szerettem, és most jól nézek ki.

Szombaton portázom, addigra megpróbálom megszerezni a Sötét lovagot, de ha nem sikerül, akkor is szeretném, ha aki teheti meglátogatna a Sapientián, mert 24 órában portázom, és az nem olyan jó. ha este 9.30 körül jöttök, egy filmet is megnézhetünk, ami után kényelmesen eléritek az éjszakai buszt. Remélem sokaknak lenne kedve, jó volna, ha többen össze tudnánk jönni.

ennyit a fjordokról.

bendő 2008.08.27. 10:03:50

Sziasztok Porcicák és Porcelánkutyák, Lóránt és kedves Mindenki!

Mint már a táborban szó esett róla én szeptembertől gőzerővel folytatom Sopront, úgyhogy ami a keddi hittanokat illeti sajnos hanyagolni fogom körötöket! Mindenesetre azért szívesen veszek mindenféle meghívást valószínűleg nem tudok minden hétvégén "feljönni" Pestre! Azt hiszem az lenne a legkorrektebb ha egyszerűen ki is húznátok a listáról bár veszettül fáj miattatok a szívem!
Sokat rágódtam ezen az egészen, azt hiszem Sopronban kéne találnom egy hittancsoportot ahol új embereket ismernék meg és nem érezném magamat annyira magányos farkasnak, már ami a hitemet illeti, meg a hozzánk hasonló emberekkel is jó lenne sűrűbben találkozni!
Sokat gondolok rátok, legyetek jók!
bendő

Anna 2008.08.27. 16:21:51

hali. na újra itten vagyok. és h megújult időközben ez a blog! wow! szép!
Tamás! én szívesen megnézném a sötétlovagot, szombat sapientia előreláthatólag nekem meg is felelne.
hogyhogy Te portáskodsz? :)
pusz

Barbi 2008.08.27. 18:06:04

Na végre visszatértetek! :D Tomássz, ez a szombat este elgondolkodtat. Erről még beszéljünk. De most egyébként nem hétfőn lesz a hittan???

tomika 2008.08.27. 18:13:14

nem tudom, mikor lesz a hittan, nekem nincs ellenemre a hétfő, de ezt kb. a csoport fele beszélte meg a táborban, többek között én is kimaradtam ebből, szóval a hozzám hasonló gyíkarcúakra való tekintettel várjunk ezzel még egy kicsit, nem eszik olyan forrón a kását, és majd megbeszélünk szépen mindent az első/második alkalmakon.

Benő, te meg ne temesd el magad, azért, mert egy várossal odébb fogsz tanulni, nem dől össze a világ, átteszünk a passzív félévesek közé, és kész, semmi különös nem történik, továbbra is szeretünk, és szólunk, bármi is van, hátha ráérsz. például szombaton gyere filmet nézni, mert nekifutásból leszel tökön rúgva. :D

Anna; szeptembertől szerződéssel is a Sapientia portása leszek, államilag bejelentett munkahely, stb. Zsír, mi? :D

Anna 2008.08.27. 20:15:00

hmm, nahát-nahát, ez überzsír Tamás:)!
szombaton meg tényleg menjünk, vigyünk chipset meg popcornt, nyamm.
amúgy sikerült már Tamás a filmet letöltened?

Barbi 2008.08.27. 20:19:40

Azon gondolkodtam, hogy mi legyen azokkal az emberekkel, akik az utóbbi időben eltűntek. Nem kéne nekik szólni, hogy azért mi szívesen visszavárjuk őket? A blogot meg nem tudom hány ember nézi...

tomika 2008.08.27. 20:39:36

azok az emberek ... ... ... (majd fölhívom őket.)

még nem sikerült letölteni, és ha nem is fog, vagy rossz minőségű, akkor mást nézünk, de valami lesz!

eszter 2008.08.27. 23:11:43

haliho
irok vegre,mert eltuntem a nyarra tudom... szoval roviden rolam. jol vagyok,elek es virulok,sokat dolgozom,bar holnap utoljara iden. szeptember 3-an megyunk haza es sajnos nem erek ra 9en,mert lemegyunk balatonra,ugyanis se napsutes se pihenes nem jutott nekunk az elmult ket honapban. marpedig kell valahonnan energia az egyetemhez. a hetfoi hittan ellen semmi kifogasom. varom mar hogy lassalak titeket, addigis fontos info, walk the line-t megnezni aki meg nem latta! joejt

Barbi 2008.08.28. 12:13:01

wecsikém, nem vagy valami bőbeszédű ami azt illeti...

wd 2008.08.28. 12:14:12

ne szójá be

Barbi 2008.08.28. 13:54:43

wecsi, te csak tömd a BENDŐd /:)/ Nagyid biztos finomat csinált.
Kinek van még gmailes címe, amiről nem tudok?

Kinga 2008.08.28. 17:36:18

sziasztos gyerekek!!!

nam akkor mi lesz 9én? Jöttök fel ide kajálni???
Nekem nem jó a szombat estem mert lagziba leszek. Jajj, felvettem az összes órám amit tudtam.....remek lesz....
na csók

tomika 2008.08.29. 09:45:46

holnap este filmnézés, megvan a batman, jó film, jó lesz, várok mindenkit.

eszter 2008.09.02. 11:48:56

szia tamas, voltam olyan nagyon ugyes, hogy szavaztam mikor legyen hittan, csak sajna a keddre nyomtam ra a hetfo helyett. szoval kerlek ha bele tudsz nyulni a rendszerbe ird at vagy vegyetek ugy, hogy en a hetfot preferalom. ja amugy nekem a batman nagy csalodas volt. tegnap neztuk ejfeltol, raadasul imaxban es meg igy sem estem hanyatt... joker hihetetlen jo, persze michael cain is, sot meg bale is jobb mint vartam, de a vege dogunalom es nincs is rendesen kifejtve a mondanivaloja. na ezt el kellett meg mondanom. legyetek jok

tomi 2008.09.02. 14:26:30

sajnos a szavazásba nem tudok belenyúlni, most eggyel jobban áll a kedd, ez van :D

SzKinga 2008.09.02. 15:29:43

most már a hétfő:)

Barbi 2008.09.03. 12:52:05

Utálom az iskolám szuper szervezését. Már rég megvolot a tárgyfelvétel és most átvariálták az eddig megadott tantárgyak időpontját. Áááááá. Szóval még mindig nem igazán tiszta, milyen lesz a keddem és a hétfőm. Viszont úgy érzem a hétfőt preferálnám. Már csak azért is, mert ez egy új kezdet és hátha Pepének idén is mindig szerdára kell tanulnia és ezért nem tudna kedden jönni... :)

Barbi 2008.09.03. 15:21:14

Tom, tetszik a kép! Így már mindjárt színesebb. :)

SzKinga 2008.09.04. 21:08:36

hűű, nagyon szoros a küzdelem!
még kéne pár szavazat!
Nekem igazbl mindegy lenne, bár már nagyon ráhangolódtam a hétfőre....br sztem ez Lóránttól is függ..Ja! Isten éltessen!
na majd megbeszéljük.
Isten Hozott Eszter!!

tomika 2008.09.05. 00:55:13

vannak, akik nem is voltak ott, amikor meg lett beszélve a hétfő, és (így) nem is jó nekik, mert tudatosan a keddet tartották fent szabadon. ezt is vegyük figyelembe! (ún. szolidaritás :D)

Barbi 2008.09.05. 12:09:30

Inkább 9-én beszéljük meg, hogy mikor legyen a hittan. Biztos lesz olyan, akinek esetleg vmelyik időpont rossz. Kinga! Kell valamit segíteni majd kedden?

Barbi 2008.09.05. 16:59:15

Tom, lenne egy aprócska javaslatom. Nem lehetne azt csinálni, hogy a friss topikok, a keresés és a porciunkula izénél levő képek különbözőek legyenek? Mert olyan érzésem van állandóan, mintha fagyna a gép... Persze ez egy bágátell probléma és lehet hogy csak az én agyamban kelt ilyen érzéseket.

tomika 2008.09.05. 21:35:04

Barbi, sajnos nem tudom kicserélni a képeket, mert a CSS kódolású programnyelvben egy parancssor moderálja mind az öt képesített fejlécet, ami azt jelenti, hogy mint optikai dizájnelemeknek egységes kinézetük van az alap program szerint, amibe nem tudok belenyúlni.

[őszintén; amennyire értek hozzá, úgy látom, nem lehet megoldani, az én képességeimet minden esetre meghaladja, ez a 2 különböző kép is másfél óra vérrelverejtékezésbe került, mert kb. ennyire értek az ilyen programozós cuccokhoz :D]

SzKinga 2008.09.05. 23:10:50

Majd lehet jönni kedden segíteni. Azt beszéltük Tommal, h olyan 7-8 körül kezdenénk és akkor fél6ra jöhetnétek segíteni. Hozhattok inni esetleg vami rágcsát. Gulyás lesz egyébként. Ja, kenyér kéne.
na csók

2008.09.08. 11:08:21

Bibibeee! Nekem csak 2 hét múlva kezdődik a suli :)
Tom, mindegy akkor ez a képes cumó. Természetesen így is lenyűgöz! ;) Kinga, én megyek segíteni. Viszem Cicát és megsüthetjük. Fincsi, porhanyós husika.

d.eszter 2008.09.08. 18:47:27

na ...!semmi.

SzKinga 2008.09.08. 18:52:13

Mi az, h 2 hét múlva? De akkor tovább is tart nem??? szívás!
Na, akkor holnap 7és 8 között várok minden kedves embert ide. Aki akar segíteni, az jöjjön fél6ra. kenyér kéne. 2 kiló mondjuk.
na csók.
k

wd 2008.09.08. 18:52:49

remélem mindenkinek jól telt az első napja ( a jobbaknak ma volt az első... :)) holnap igyekszem, elvileg 6 ig bent vagyok,de ki tudja... és viszem benit is, ha minden igaz. :) ja, és átszavanék a hétfőre :)de ezt majd holnap...

SzKinga 2008.09.08. 18:53:34

ja, egyébként sztem Koppány előbb fogja megenni cicát....:)
ja és méfg valami eszembe jutott, de elfelejtettem...basszus, de egy béna vagyok.
ja tudom!!!!!!!!
Akinek van otthon szódásszifonja meg patrona, az hozza, mert jó lenne!
Kössz

2008.09.08. 22:58:15

Bibibeeee! Én menő vagyok, mert nem fog tovább tartani a suli, de később kezdődik és ez szupiiiiii! Jövő hét az meg csak gyakorlat Sas-hegyen. Az meg jó. :) Kezdem én is azt érezni így az órarendem nézgetése közben, hogy az a hétfő nem volna rossz... Ez a 256-os olyan szar lett. Ritkán jár és dugó van a Csaba utcában. Csak az a jó, hogy szuper új volvo buszok vannak. Ennyi. És ha kenyér és szifon helyett viszek egy koszlott dögöt? (Itt Cicára gondoltam)
Ja, D.Eszter! Mi volt ez a velős megnyilvánulás? :) :P

SzKinga 2008.09.08. 23:35:09

felőlem hozhatsz dögögt, de akkor vki hozzon kenyeret!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Barbi lehet, h te később kezded a sulit és ugyanakkor fejezed be, de nem leszel olyan okos mint mi!!!!!!!!!!!! bibibííííííííííííííííííííí

na csók

2008.09.09. 11:55:42

Én már most sokkal okosabb vagyok és szerényebb! :) Viszek egy kenyeret, vki hozza a másikat.
Szép az idő.
Gege, hazajöttél már Macchu Picchuról?

Bennnnnnnnnni 2008.09.09. 21:32:38

halihó!
nna,megleltem:) éljen!:)

Anna 2008.09.09. 21:56:37

brühühü.áá.

ó, és szijjjjjjjja Beni, üdv:)!

deszter 2008.09.09. 23:17:19

na hát nem hagy aludni a dolog.A táborban-biztos a többnapi összehangolódás miatt- teljes egyetértés volt abban, hogy a fúzió nem a megfelelő megoldás a tékozló csapatoknak, és hogy valami más megoldást kell találni.Fel sem merült hogy elzárkózásról v ilyesmiről lenne szó.Azok is megértették akiket be akartak tenni egy másik csoportba.na hát az ugye egyértelmű hogy most más a helyzet és én nem akarom a gonosz kirekesztő szerepét magamra vállalni így, bár a véleményemet fenttartom, a döntésben nem fogok részt venni.
köszi Kinga a gulyást, szép hetet mindenkinek!
csináljunk valami imaalkalmat a csoportért szerintem.

2008.09.10. 15:01:34

Nem ártana az ima, az biztos. Hétfőn akár kezdhetnénk ezzel az évet.
Beni! Gratula! :) :P
Erről a fúziós dologhoz annyit szeretnék hozzátenni, hogy nem lenne-e jobb ha a Kettinger Ágiék csoportjához csatlakoznának-e, mert a táborban ők akartak egyedül fúziót és ők érezték azt, hogy nekik jót tenne. Vagy csak és kizárólag mi jöhetünk számításba?

2008.09.10. 15:03:52

Javítás: Ehhez a fúziós dologhoz...
csatlakoznának

:)

Lóri 2008.09.10. 20:53:12

Timó szerint Kettinger Ágiék is velünk akarták... Mindenki minket akar :-) Lehet, hogy tegnap este kicsit sarkosan fogalmaztam (több ízben - bocs Piroska és Deszter!), de nem akartam vele senkinek a lelkébe gázolni, hanem csak plasztikusabban szerettem volna kifejteni a mondandómat (hmm). Vagyis továbbra sem vágom, hogy miért ne jöhetnének. Szerintem erre még érdemes lenne egy sorral rámenni - mondjuk hétfőn!
L.
süti beállítások módosítása