HTML

Porciunkula

"A BOLDOGSÁG CSAK AKKOR VALÓDI, HA MÁSSAL IS MEGOSZTOD"

Friss topikok

  • wd: nem. (2010.01.11. 13:21) Karácsony
  • gigus: gyerkőcök, későn írok, de jó kötözést, én is szívesen lennék most veletek, ilyen jó kis karácsonyi... (2009.12.15. 18:53) Advent
  • shupp: sziasztok! azok közül akik nem voltak takarítani a múltkor nem ér rá valaki? ketten vagyunk csak B... (2009.11.27. 19:47) Ágitól
  • wd: báááuuuuu (2009.11.19. 23:38) ANNA
  • SzKinga: drukkolunk! (2009.11.10. 10:12) Féléves program

Linkblog

Címkék

2007 (1) 2008 (5) advent (1) ági (1) anna (1) bál (1) barbi (4) bazsa (2) bécs (1) befogadás (1) bence (1) beni (1) benő (2) blog (1) bokka (1) bori (1) boris (1) brancaleone (1) buza (1) csak (1) csongi (2) dorka (3) elefánt (1) előadás (2) eszter (1) fagyöngy (1) fényképek (1) film (1) gáz (1) gege (1) grand (1) guszti (1) haiku (1) háló (1) hétfő (3) hétvége (1) hittan (9) ima (1) január (1) jegyzőkönyv (1) június (1) karácsony (2) kedd (8) képek (1) kinga (5) kirándulás (2) komment (1) lelkigyakorlat (4) lóránt (3) majom (1) május (2) március (1) menyus (1) miki (2) mise (1) mi van veled? (1) mostanában (1) nyár (1) pasarét (2) passió (1) piroska (3) porciunkula (2) program (2) programok (1) rozi (2) szeged (1) szentségimádás (1) szepezd (1) szeptember (1) szilveszter (1) szülinap (1) tábor (1) takarítás (3) takaritas (2) tamás (1) teremtés (1) teréz anya (1) tom (3) tomipultos (1) úgy (1) ünnep (21) versek (1) vezető (2) vizsga (1) Címkefelhő

ANNA

2009.10.29. 00:09 :: porciunkula

Az úgy volt, hogy riksáztam ma, és nem volt már jóideje fuvarom, mondjuk egész nap nem volt sok, de az más lapra tartozik, és a kollegával álltunk, illetve a riskán ültünk a zara előtt, és posztoltunk, meg néztük a népeket, ahogy járkálnak a nagy magyar váci utcán fel és alá előttünk a hülye ruháikban, mert ősszel az emberek 2/3-a bután öltözik, főleg a tizenéves, vagy annyinak tűnni akaró lányok, tisztelet annak, akinek inge, szóval ahogy ott álltunk, és néztük az embereket és nem utolsó sorban a lányokat, megjelent látómezőm szélén az ismerős, akire rögtön reá is koncentráltam, és fölismertem benne Radványi Annát, akire ezért rákiáltottam, hogy ti. "Anna!", valahogy eképpen, és vagyok annyira meggyőző, hogy kevés rábeszélés után beültettem a szekérbe, hogy ha már kijött a zarából, és ment volna át a h&m-be, meg ha már én is ott vagyok és még nem ült ilyen alkalmasságban, akkor ugyan had viszem már át, mert neki jó móka, én meg tudok vele legalább beszélgetni kicsit, amire amúgy rég volt módunk (az meg milyen bután nézett volna ki, ha ő sétál át, én meg tekerem mellette a rizsgát), szóval átfuvaroztam az egyik karácsonyi bevásárlásából a másikba, és ezalatt az út alatt arra jutottunk, amit többek között és például azt hiszi Barbival már beszélt, hogy milyen jó volna az, ha mi, úgyismint a csoport, egyszer összeszednénk magunkat, és meglátogatnánk őket, úgynevezett vendégség keretein belül, és akkor tudnánk vele kollektívan beszélgetni, játszani a kisbabával, meg ilyenek, ehhez kellene egy időpont például, ezen gondolkozzon mindenki, meg hogy miként lehetett volna értelmesebben befejezni ezt a mondatot.

Amúgy meg hallgassatok Dub FX-et, mert az egy állat:

13 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://porciunkula.blog.hu/api/trackback/id/tr601482830

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

brb 2009.10.29. 15:54:15

Igen, igen! Beszéltünk erről Annával és nem is felejtettem el. Viszont Anna azt is mondta, hogy most nem olyan könnyű időszakot él meg, mivel az egyetemre is be kell járnia, ezért gondoltam a látogatást talán nem mostanság kéne megszervezni. Bár ha neked Tomi azt mondta, hogy nem okozna gondot, felőlem elmehetünk hozzájuk november folyamán.

Más: akkor lenne kedvetek Adventkor Bécsbe menni?

Kinga! Szuper, hogy Klári is jön!!! Már nagyon várom!!! Örülök, hogy jól érzed magad és hogy hű maradtál magadhoz (útlevél elvesztése) :) Tegnap este tornán a Belfast című szuper számra izzadtunk Pirivel. Neki nem esett le, de én gondoltam rád! :)

csók

SzKinga 2009.10.29. 21:12:51

piri..........

na itthon.....félek

csók

brb 2009.11.02. 10:53:35

na mi a helyzet szörnyecskék?

brb 2009.11.02. 10:55:15

nem találom a frissített programot.

SzKinga 2009.11.02. 16:48:25

úgy ennék egy jó salátát!

gigus 2009.11.02. 20:22:56

úúú, én most eléggé bekajáltam, de jó az ötlet Kinga!
Tudod mit? Csináljunk lelkigyakorlaton egy nagy tál valamilyen salit! :D
Ma kaptam 1 karót(fásítunk) és valószínű a mai zhm is ilyen jó lett... kicsit nem örülök
jók legyetek
(ja, holnap, ha megyek, késni fogok)

TomiFeri 2009.11.10. 14:28:21

csak akkor csinálhattok salit, ha lesz mellé egy nagy adag hús is. mondjuk füstölt tarja, rántotthús, pörkölt (nokedlivel), csirkemelles ragu, meg kacsacombja sülten.

gigus 2009.11.12. 15:58:59

nyilván, ebben a sorrendben
:P

SzKinga 2009.11.18. 21:26:50

Gigus! Küldd el a receptet léccike!!!!!!

fpiross 2009.11.19. 12:27:18

KÖVETELJÜK A RECEPTET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Tamás nem lett az mán neked elküldve???? hömm???
süti beállítások módosítása