HTML

Porciunkula

"A BOLDOGSÁG CSAK AKKOR VALÓDI, HA MÁSSAL IS MEGOSZTOD"

Friss topikok

  • wd: nem. (2010.01.11. 13:21) Karácsony
  • gigus: gyerkőcök, későn írok, de jó kötözést, én is szívesen lennék most veletek, ilyen jó kis karácsonyi... (2009.12.15. 18:53) Advent
  • shupp: sziasztok! azok közül akik nem voltak takarítani a múltkor nem ér rá valaki? ketten vagyunk csak B... (2009.11.27. 19:47) Ágitól
  • wd: báááuuuuu (2009.11.19. 23:38) ANNA
  • SzKinga: drukkolunk! (2009.11.10. 10:12) Féléves program

Linkblog

Címkék

2007 (1) 2008 (5) advent (1) ági (1) anna (1) bál (1) barbi (4) bazsa (2) bécs (1) befogadás (1) bence (1) beni (1) benő (2) blog (1) bokka (1) bori (1) boris (1) brancaleone (1) buza (1) csak (1) csongi (2) dorka (3) elefánt (1) előadás (2) eszter (1) fagyöngy (1) fényképek (1) film (1) gáz (1) gege (1) grand (1) guszti (1) haiku (1) háló (1) hétfő (3) hétvége (1) hittan (9) ima (1) január (1) jegyzőkönyv (1) június (1) karácsony (2) kedd (8) képek (1) kinga (5) kirándulás (2) komment (1) lelkigyakorlat (4) lóránt (3) majom (1) május (2) március (1) menyus (1) miki (2) mise (1) mi van veled? (1) mostanában (1) nyár (1) pasarét (2) passió (1) piroska (3) porciunkula (2) program (2) programok (1) rozi (2) szeged (1) szentségimádás (1) szepezd (1) szeptember (1) szilveszter (1) szülinap (1) tábor (1) takarítás (3) takaritas (2) tamás (1) teremtés (1) teréz anya (1) tom (3) tomipultos (1) úgy (1) ünnep (21) versek (1) vezető (2) vizsga (1) Címkefelhő

mostanában

2009.05.08. 01:43 :: porciunkula

Mindenki írja le, mi lesz vele mostanában!

A csoport részéről:

mostanában folytatódnak az elvállalt előadások, az egyelőre kérdés, hogy a kövi hétfőn Bori tartja-e meg meg nem tartott előadását, vagy az eredeti terveknek megfelelően Guszti beszél, ha minden igaz a rasztafarizmus zöldes ösvényeiről?!

Az elmúlt hétfőn egy interaktív imát végeztünk, a következő szövegen eszmélődve:

Teréz anya

Az élet himnusza

Az élet egyetlen - ezért vedd komolyan!

Az élet szép - csodáld meg!

Az élet boldogság - ízleld!

Az élet álom - tedd valósággá!

Az élet kihívás - fogadd el!

Az élet kötelesség - teljesítsd!

Az élet játék - játszd!

Az élet vagyon - használd fel!

Az élet szeretet - add át magad!

Az élet titok - fejtsd meg!

Az élet ígéret - teljesítsd!

Az élet szomorúság - győzd le!

Az élet dal - énekeld!

Az élet küzdelem - harcold meg!

Az élet kaland - vállald!

Az élet jutalom - érdemeld ki!

Az élet élet - éljed!

 

8 komment

Címkék: előadás ima hittan teréz anya mostanában

A bejegyzés trackback címe:

https://porciunkula.blog.hu/api/trackback/id/tr381109187

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

TomiFeri 2009.05.08. 01:53:05

mostanában lehet fogok kapni egy kést, aminek a fajtája kukri, alapvetően ha jól tudom a nepáli elit katonák taktikai fegyvere volt. Javítson ki, aki okosabb. De szép kés, majd megmutatom, abban biztosak lehettek!
Ma voltam játszani a katolikus rádióban. olyan játék, mint a kinyerma, csak itt verseket kell kitalálni, és könyvet lehet nyerni. ha valaki szeretne menni, szóljon, megoldjuk!
hétfőn meg leadtam a szakdogám, szóval egy ideig megint nincs dolgom, lehet újra utálni emiatt :D
ennyit a fjordokról

SzKinga 2009.05.08. 13:14:24

most nem tom leírni mi van mostanában, csak annyit, h a rasztafárikról fogunk előadást hallani!!! A projektort meg kéne majd szerezni!

gigus 2009.05.08. 15:35:32

Huhh, én máma írtam meg az utolsó zéhácskámat a félévben, szóval el is kezdhetem a kezdhetem a készülődést a vizsgákra. ;)
És már nagyon várom a vizsgaidőszak végét, meg most éppen jó optimista hangulatban vagyok, ami remélem sokáig tart! :D
Vasárnap lehet, hogy kinézek a lovira, akinek van kedve velem tartani, írjon egy sms-t! :)

_bandi 2009.05.08. 17:46:44

Beadandó, beadandó, zh, beadandó, viszgák.
Nuku órárajárás.
Szép nyár, capoeira, éneklés.
Vidámság :).
Nagyjából ezek várnak rám. Nomeg rengeteg lány xP.

gigus 2009.05.09. 15:47:33

Eszter!
Macifesztivál van a Duna Plázában máj. 8-31. :D

SzKinga 2009.05.10. 18:57:57

ja, igen, ezt én is akartam mondani Eszternek:)

shupp 2009.05.10. 23:43:28

O ez kedves, hogy eszetekbe jutottam :-) Ádám már betervezte nekem, mint kötelező programot, csak azt nem tudom mikor jut majd időnk rá... Engem most egy darabig szerintem csak fél 8-ason láthattok. Jövőhetem rettenetes, utána jobb egy fokkal, aztán meg nyár lesz és itthon maradok 3 éve először és nem dolgozom 4 éve először. Szóval érjetek rá jó sokat!!! Jóéjt

SzKinga 2009.05.11. 10:31:57

én: mindjárt megyek be a suliba leadni 2 nagyon szar beadandót, és megírni egy zht, mire még nem tanultam semmit....érdekes lesz.
aztán haza jövök és tanulok és sajna ma nem tok lemenni, mert elértem az az állapotot, amikor minden perc számít...........de jövő héten leszek.
ez a hetem nekem is elég rázós lesz, aztán jönnek a vizsgák, szám szerint 5. júni 23ig tartanak majd, de lehet, h tovább is.........blaaaaaaaaaaaah

süti beállítások módosítása