HTML

Porciunkula

"A BOLDOGSÁG CSAK AKKOR VALÓDI, HA MÁSSAL IS MEGOSZTOD"

Friss topikok

  • wd: nem. (2010.01.11. 13:21) Karácsony
  • gigus: gyerkőcök, későn írok, de jó kötözést, én is szívesen lennék most veletek, ilyen jó kis karácsonyi... (2009.12.15. 18:53) Advent
  • shupp: sziasztok! azok közül akik nem voltak takarítani a múltkor nem ér rá valaki? ketten vagyunk csak B... (2009.11.27. 19:47) Ágitól
  • wd: báááuuuuu (2009.11.19. 23:38) ANNA
  • SzKinga: drukkolunk! (2009.11.10. 10:12) Féléves program

Linkblog

Címkék

2007 (1) 2008 (5) advent (1) ági (1) anna (1) bál (1) barbi (4) bazsa (2) bécs (1) befogadás (1) bence (1) beni (1) benő (2) blog (1) bokka (1) bori (1) boris (1) brancaleone (1) buza (1) csak (1) csongi (2) dorka (3) elefánt (1) előadás (2) eszter (1) fagyöngy (1) fényképek (1) film (1) gáz (1) gege (1) grand (1) guszti (1) haiku (1) háló (1) hétfő (3) hétvége (1) hittan (9) ima (1) január (1) jegyzőkönyv (1) június (1) karácsony (2) kedd (8) képek (1) kinga (5) kirándulás (2) komment (1) lelkigyakorlat (4) lóránt (3) majom (1) május (2) március (1) menyus (1) miki (2) mise (1) mi van veled? (1) mostanában (1) nyár (1) pasarét (2) passió (1) piroska (3) porciunkula (2) program (2) programok (1) rozi (2) szeged (1) szentségimádás (1) szepezd (1) szeptember (1) szilveszter (1) szülinap (1) tábor (1) takarítás (3) takaritas (2) tamás (1) teremtés (1) teréz anya (1) tom (3) tomipultos (1) úgy (1) ünnep (21) versek (1) vezető (2) vizsga (1) Címkefelhő

Szentlélek

2009.05.31. 15:20 :: porciunkula

Holnap, Pünkösdhétfőn lesz hittan, bár a vizsgaidőszakra való tekintettel opcionális, de akinek nincs jobb dolga, tekintse kötelezően választhatónak!

A vizsgaidőszaki hittanrajárás kiszámíthatatlanságának okán előre láthatóan imádsággal telünk majd el, ill. bérmálásunkra való nosztalgiával a Szentlélekkel. Aki jön, az jelezze, hogy lelkesítse ezzel azokat is, akik még nem biztosak benne!

Röviden ennyi!

7 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://porciunkula.blog.hu/api/trackback/id/tr741155046

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

gigus 2009.06.05. 20:04:36

sometimes it feels just like i'm walking on broken glass...

_bandi 2009.06.15. 14:43:10

Mintha egy picikét leült volna a blog...
Na, kivel mi van? Ha már úgysem talákozunk oly sűrűn?

Nekem (ha minden jól megy és a mai sikerül) már csak egy vizsgám lesz, egy zárószigorlat, ami jövő kedden és szerdán terpeszkedik. Ettől eltekintve roppant jó majdnem minden. Capoeirazom, számítógépezek és éneklgetek. A konziban egyébként már befejeztük az évet. Ugyan a jegyeket nem tudom, de egyikből sem buktam :). Mostanában újra rákattantam a King's Singers-re. Iszonyat jó videók vannak a youtube-on. Nézegessétek csak. És találtam egy számomra eddig ismeretlen együttest is, melynek neve The Ink Spots. Négy néger :) és nagyon jókat zenélnek.
www.youtube.com/watch?v=bzhCRrQCYaI
Üdv mindenkinek és írjatok!

bendő 2009.06.16. 00:05:09

Már megint este van! Folyok szét, naphosszat ülök a könyveim fölött, sajnos ez szó szerint értendő, és nem úgy, hogy tanulok is. Holnap két tárgyból vizsgázom, egyik sem túl könnyű. Holnapután újra fellépünk a bandánkkal. A szervezők az utolsó pillanatban visszamondták a koncertet, de a srácok észnél voltak, és gyorsan leszervezték egy másik helyre. Egy diszkóban fogunk játszani:) Gőzöm nincs mi fog kisülni belőle. Tamás és Dórika is ott fog tombolni az első sorban:D
Ezen kívül meg egyfolytában bringázom amikor tehetem! Nagyon megszerettem az örökhajtós bicómat, és egyre rövidebb idő alatt mászom meg a Sopron-Brennbergbánya távot. A mai napon ez 23 perc volt ami kb a 30as átlagot súrolja (a volánbusz 22perc alatt van fenn:)
Beszerveztek egy Antiochiás közösségbe, kiderült, hogy egyetemünk egyik általam oly nagyra becsült professzora itt háttérszülő, és a múltkori pörköltsütésen, persze mondta, hogy tegeződjünk, és szólitsam Ferinek. Illetve ott volt még egy srác a kémia tanszékről, akit látásból már ismertem, tök jót beszélgettem vele, ő is gitározik, és szintén nagy Tommy Emmanuel fan. Aztán elkezdtünk zenéről beszélgetni és még vagy egy tucat közös kedvenc zenészt soroltunk föl!
Nagyon jól éreztem magam ott. Azt hiszem ezt nagyban nektek és Csongornak köszönhetem. Amúgy abszolút nem vagyok közösségi ember.
Ja és bandi most épp King's Singers-t hallgatok, és nagyon bejön, kössz az ajánlást!

Üdvözlök mindenkit! Már csak kb 2 hét és vége mindennek:)

Benő

gigus 2009.06.16. 09:48:29

@bendő: Benő...de jó neked!!! :)
Nekem még 3 van hátra, egyiket sem jellemezném úgy, mint leányálmot...de egyszer ennek is vége szakad! :)
Utána irány a Balaton, már nagyon várom! :)
Mindenkinek további szép hetet és sok-sok kitartást!!! :)
Puszik

SzKinga 2009.06.16. 18:37:01

wecsi véleményével értek egyet...............

gigus 2009.06.18. 17:33:14

Aki kivan a vizsgaidöszak végétől, menjen bicajozni egyet! :) Nem tart semeddig és annyira jó, én ma voltam a Városligetben és király volt:)
Persze Kingával is összefutottam(még a könyvtárnál), amikoris épp majdnem pofáraestem :P
Szép napot mindenkinek!
süti beállítások módosítása